- Kan ik gemakkelijk producten vinden in de web shop?
- Je kunt gemakkelijk de producten vinden als je het soort product of merk invoert in het witte zoekbalkje bovenaan in het midden van de homepage.
- Kan ik ook telefonisch bestellen?
- Ja dat kan op telefoonnummer 0736234180
- Wat zijn de bezorgkosten?
- We hanteren 2 zones met bezorgkosten:
Zone 1: (’s-Hertogenbosch, Rosmalen, Vught, Cromvoirt, Vlijmen, Nieuwkuijk, Haarsteeg en Hedel) € 4,95
Zone 2: (Berlicum, Den Dungen, Sint-Michielsgestel, Drunen, Elshout, Heusden, Helvoirt, Ammerzoden, Kerkdriel, Velddriel, Vinkel en Nuland) € 9,95 - Zijn de prijzen inclusief btw?
- Al onze prijzen zijn inclusief btw.
- Hanteren jullie een minimaal bestelbedrag?
- Ja wij hanteren een minimaal bestelbedrag van €15,- exclusief rookwaren en bezorgkosten.
- Kan ik alleen rookwaren bestellen?
- Nee, dat is niet mogelijk. Je zult eerst voor minimaal 15 euro aan producten moeten plaatsen in je winkelmandje. Pas dan is het mogelijk om rookwaren te kunnen bestellen.
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?
- Klik op inloggen rechts boven aan de homepage. Je komt op de inlogpagina, klik hier op wachtwoord vergeten.
- Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
- Klik op inloggen rechts boven aan de homepage. Je komt op de inlogpagina, klik hier op wachtwoord veranderen.
- Ik heb een nieuw e-mailadres, woonadres of telefoon nummer.
- Hoe kan ik dit veranderen? Als je ingelogd bent kun je te alle tijden je gegevens veranderen. Klik op mijn account rechts boven aan de homepage.
- Wat is zwak alcoholische drank?
- Zwak alcoholische drank is drank met minder dan 15% alcohol o.a. bier, wijn en mix drankjes.
- Wat verstaan jullie onder legitimatie?
- Een geldig rijbewijs, een paspoort of identiteit bewijs.
- Hoe kan ik betalen?
- Je kunt gemakkelijk online betalen met iDeal en contant bij levering.
- Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
- We streven ernaar om een bestelling binnen een half uur te bezorgen.
- Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?
- Nee, dat kan helaas niet.
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Ja, dat kun je doen door het contactformulier in te vullen.
- Kan ik een klacht indienen?
- Als je een klacht hebt laat het ons weten door het contactformulier in te vullen. We zullen je klacht discreet behandelen en je hoort zo spoedig mogelijk iets van ons.