Op het moment is het erg druk en kun je helaas geen bestelling plaatsen, probeer het op een later tijdstip nogmaals.
Kan ik gemakkelijk producten vinden in de web shop?
Je kunt gemakkelijk de producten vinden als je het soort product of merk invoert in het witte zoekbalkje bovenaan in het midden van de homepage.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Ja dat kan op telefoonnummer 0736234180
Wat zijn de bezorgkosten?
We hanteren 2 zones met bezorgkosten:
Zone 1: (’s-Hertogenbosch, Rosmalen, Vught, Cromvoirt, Vlijmen, Nieuwkuijk, Haarsteeg en Hedel) € 4,95
Zone 2: (Berlicum, Den Dungen, Sint-Michielsgestel, Drunen, Elshout, Heusden, Helvoirt, Ammerzoden, Kerkdriel, Velddriel, Vinkel en Nuland) € 9,95
Zijn de prijzen inclusief btw?
Al onze prijzen zijn inclusief btw.
Hanteren jullie een minimaal bestelbedrag?
Ja wij hanteren een minimaal bestelbedrag van €15,- exclusief rookwaren en bezorgkosten.
Kan ik alleen rookwaren bestellen?
Nee, dat is niet mogelijk. Je zult eerst voor minimaal 15 euro aan producten moeten plaatsen in je winkelmandje. Pas dan is het mogelijk om rookwaren te kunnen bestellen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?
Klik op inloggen rechts boven aan de homepage. Je komt op de inlogpagina, klik hier op wachtwoord vergeten.
Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Klik op inloggen rechts boven aan de homepage. Je komt op de inlogpagina, klik hier op wachtwoord veranderen.
Ik heb een nieuw e-mailadres, woonadres of telefoon nummer.
Hoe kan ik dit veranderen? Als je ingelogd bent kun je te alle tijden je gegevens veranderen. Klik op mijn account rechts boven aan de homepage.
Wat is zwak alcoholische drank?
Zwak alcoholische drank is drank met minder dan 15% alcohol o.a. bier, wijn en mix drankjes.
Wat verstaan jullie onder legitimatie?
Een geldig rijbewijs, een paspoort of identiteit bewijs.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt gemakkelijk online betalen met iDeal en contant bij levering.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
We streven ernaar om een bestelling binnen een half uur te bezorgen.
Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?
Nee, dat kan helaas niet.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kun je doen door het contactformulier in te vullen.
Kan ik een klacht indienen?
Als je een klacht hebt laat het ons weten door het contactformulier in te vullen. We zullen je klacht discreet behandelen en je hoort zo spoedig mogelijk iets van ons.