BEL: 073 - 623 4180

Welkom bij Maanlicht Bezorging

Veelgestelde vragen

Wat zijn de openingstijden van maanlichtbezorging?
Maandag, dinsdag en woensdag van 20:00 uur tot 04:00 uur
Donderdag, vrijdag en zaterdag van 20:00 uur tot 06:00 uur
Zondag van 18:00 uur tot 04:00 uur

Kan ik gemakkelijk producten vinden in de web shop?
Je kunt gemakkelijk de producten vinden als je het soort product of merk invoert in het witte zoekbalkje bovenaan in het midden van de homepage.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Ja, je kunt ook telefonisch bestellen, maar op drukke momenten(veel bestellingen via de webshop) kunnen wij niet altijd de telefoon opnemen en vragen wij je dan ook een bestelling te plaatsen in onze webshop. Een webshop besteller is sneller.

Wat zijn de bezorgkosten?
We hanteren 2 zones met bezorgkosten:
Zone 1: (’s-Hertogenbosch, Rosmalen, Vught, Cromvoirt, Vlijmen, Nieuwkuijk, Haarsteeg en Hedel) € 4,95
Zone 2: (Berlicum, Den Dungen, Sint-Michielsgestel, Drunen, Elshout, Heusden, Helvoirt, Ammerzoden, Kerkdriel, Velddriel, Vinkel en Nuland) € 9,95
Voor overige bezorgkosten kunt u ons  bellen!

Zijn de prijzen inclusief btw?
Al onze prijzen zijn inclusief btw.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?
Klik op inloggen rechts boven aan de homepage. Je komt op de inlogpagina, klik hier op wachtwoord vergeten.

Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Klik op inloggen rechts boven aan de homepage. Je komt op de inlogpagina, klik hier op wachtwoord veranderen.

Ik heb een nieuw e-mailadres, woonadres of telefoon nummer.
Hoe kan ik dit veranderen? Als je ingelogd bent kun je te alle tijden je gegevens veranderen. Klik op mijn account rechts boven aan de homepage.

Wat is zwak alcoholische drank?
Zwak alcoholische drank is drank met minder dan 15% alcohol o.a. bier, wijn en mix drankjes.

Wat is sterk alcoholische drank?
Sterk alcoholische drank is drank met een alcohol percentage van 15% of meer o.a. whisky en rum. Dit zijn dranken die alleen een slijterij mag verkopen, wij helaas niet.

Wat verstaan jullie onder legitimatie?
Een geldig rijbewijs, een paspoort of identiteit bewijs.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt gemakkelijk online betalen met i-deal daarnaast middels pin of contant bij levering.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
We streven ernaar om een bestelling binnen een half uur te bezorgen.

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?
Nee, dat kan helaas niet.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kun je altijd telefonisch doen, maar is je bestelling al onderweg dan wordt er wel 4,95 € in rekening gebracht.

Kan ik een klacht indienen?
Als je een klacht hebt laat het ons weten via de mail. We zullen je klacht discreet behandelen en je hoort zo spoedig mogelijk iets van ons.